dinsdag 1 april 2014

- Week 13 - Stippen Portret

- Week 13 -

Later dan gepland, maar wat heb ik een fantastisch weekend gehad!
30 Maart was er in Sneek "Appaloosa Dag".
Een dag met vele clinic's, super mooie paarden en nieuwe gezichten.

Dit mooie paard, dit mooie bijzondere moment, kwam ook voor op deze dag.
Tijdens een drukke wisseling van clinic's, keek dit paard rustig om zich heen.
En moet je eens kijken hoe "lonkend" hij naar de camera kijkt!




"Stippen Portret"

Een echte appaloosa heeft stippen, heel veel stippen.
Hoe ouder ze worden, hoe meer er te voorschijn komen in de vacht.

Dit keer heb ik een korte blog bij de foto.
Het paard pakt me op deze foto, met zijn blik.
Het moment was magisch en de foto vind ik prachtig.

En dat wil ik met iedere foto bereiken:
De foto vertelt het verhaal.

Liefs Devica.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten