zondag 25 mei 2014

Week 15 - Emotie

Het is lang stil geweest op mijn blog, heel erg stil...
Een naar ongeluk met mijn eigen pony is de reden van mijn afwezigheid.
Gelukkig zijn we nu 6 weken verder en ben ik zover hersteld dat ik weer kan bloggen.
(Het gaat goed met mijn pony)

Week 14 was de week van "Het Orenspel". 
En we beginnen vandaag met "Emotie".


Zoe is een 6 jarige tinker merrie gefokt door Marian.
Wat zien jullie in deze foto?
Hoe kijkt het paard? Hoe voelt het moment aan dat je er naar kijkt?

Toen ik Marian weer eens sprak op Facebook had ik nooit gedacht dat ik deze foto zou gaan maken.
Ieder paard heeft zijn eigen kracht, eigen pracht en eigen uitstraling.
Dat is wat de paardenfotografie het zo bijzonder maakt.
Het is de kunst om dit mooi vast te leggen.

En bij Zoe is het zeker gelukt!
Tijdens deze fotosessie heb ik veel toffe momenten weten vast te leggen.
Maar dit moment... Gaf mij echt kippenvel!
Marian gaf al snel aan dat ze deze foto graag wou laten afdrukken om vervolgens in huis op te hangen.
En niet alleen zij was dol entousiast.
Deze foto kwam 25 mei op de voorpagina van www.Bokt.nl te staan.
Een groot compliment, als je het mij vraagt.
Er zijn heel veel leuke reactie's gegeven op deze foto.
En daar doe ik het voor: Een moment vast leggen, die ons allemaal weet te raken.

Marian en Zoe, bedankt voor jullie gezellige middag.
Ik denk er nog iedere dag aan terug!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten