maandag 9 juni 2014

- Week 17 - Extreme Bewerking


- Week 17 - Extreme Bewerking

Tussen Leeuwarden en Stiens in, staan er twee grote kudde's met jonge Friese paarden.
Een van deze twee groepen, zien we hier op de foto.

Dit is een foto, die ik maakte, om mee te experimenteren.
Een foto die ik anders niet zo snel maak, in positie en kleur.
Over iedere foto denk ik na over "het plaatje in beeld".
Want als fotografe zijnde, wil ik graag een bepaald gevoel, emotie, gebeurtenis en herinnering vast leggen.
En door geven aan de kijker.

Wat zie jij op deze foto?
Wat is het gevoel, dat je er bij krijgt?

Deze foto geeft mij een familie gevoel, een eenheid met meerdere zielen.
Ieder paard laat een andere uitstraling zien, dat is wat hen zo uniek maakt!

Deze foto heb ik extreem bewerkt, om te kijken wat er gebeurd met de sfeer.
De foto is nog niet helemaal naar wens, maar ik wou hem wel graag met jullie delen!
Wellicht plaats ik hem over een aantal weken in een andere blog, 
om te laten zien hoe ik er dan tegen aan kijk.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten