zondag 22 juni 2014

- week 18 - Vanaf de andere kant gezien


- Vanaf de andere kant gezien -

Afgelopen week stond Junior als een van de acht paardenmodellen klaar om op de foto te gaan.
Er was een meeting georganiseerd via het paarden forum Bokt.nl en daar was ik als fotografe bij.

Junior was er ook en hij heeft mijn hart weten te raken door zijn mooie, alerte karakter
De eigenaresse vertelde dat hij al over de twintig jaar is, maar hij zag er veel jonger uit.
Junior komt over op mij, als een vrolijke ruin die vol in het leven staat.

Ik ben ieder jaar wel op een aantal meetings te vinden als fotografe.
En iedere keer zie je andere paarden, wat natuurlijk een uitdaging is.
Want... Ieder paard heeft zijn eigen talent en mooie kanten!
Het is leuk om dat te fotograferen en er van te leren.

Afwisseling in posities, poses en achtergronden vind ik belangrijk tijdens het maken van foto's.
Het is leuk om te spelen met de positie van een paard, maar ook van "het zicht" van de fotograaf.
Daarom probeer ik altijd nieuwe dingen uit.

Ben jij weleens aanwezig geweest tijdens een fotomeeting?
Ja of nee?
Ik ben benieuwd naar jouw verhaal!
Je mag je verhaal naar mij emailen (devicafotografie@gmail.com) ,
of een prive bericht sturen via facebook:
https://www.facebook.com/devicafotografie
Reacties zijn altijd erg leuk om te ontvangen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten