vrijdag 14 maart 2014

- Week 11 - Detail

- Week 11 - 
"Detail" 

Het woord "Detail" betekend volgens mijn woordenboek onder andere:
"Bijzonderheid; klein onderdeel van een geheel"

En dat is deze foto zeker als je het mij vraagt.
Ben je benieuwd naar de foto?


(helaas heb ik problemen met de blog-fotokwaliteit...Hier ben ik druk mee bezig)

De winter is bijna voorbij, zoals we afgelopen week wel hebben ervaren.
Veel zon-uren, s'morgens de autoruiten moeten krabben en s'middags heerlijk zonder jas naar buiten.
Had jij ook zo'n fijn lente-gevoel deze week?

Dit is de tijd van het jaar, dat paarden beginnen te verharen.
Voor de eigenaren en verzorgers is dit meestal het moment voor een goede poetsbeurt. 
Een flinke klus, maar oh wat vinden de meeste paarden dit heerlijk.
Tijdens het poetsen geeft men het paard een prettige massage.
Niet alleen de haren komen los, of vallen op de grond.
Maar ook breng je tijdens een poetsbeurt de bloedsomloop op beter op gang.

Vind je het poetsen een vervelend klusje die je het liefst zo snel mogelijk wilt doen?
Want een vies paard duurt langer om schoon te poetsen, dan een schoon en geschoren paard.
Maar bedenk eens, hoe fijn het kan zijn om een heerlijke massage te krijgen.
Een betere warming-up kan je niet krijgen toch?

Ik geef toe: soms haal ik ook snel een borstel over mijn pony heen en zadel ik hem direct er na op.
Maar iedere week heb ik een heerlijke poets-avond.
Een avond waarbij de verzorging van mijn pony voor op staat.
En ik merk dat hij dit erg prettig vind.

Maar volgens mij dwaal ik af...
Deze foto heb ik gemaakt van een van de vier prachtige gangenpaarden van Kimberly.
Zij heeft vier onwijs leuke (zwarte) gangenpaarden, die voor mij nu nog moeilijk te onderscheiden zijn.
Wie weet... komen we de drie andere kanjers van Kimberly later tegen in dit project.

Wat vinden jullie van deze foto?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten