zondag 2 maart 2014

- week 9 - Kracht (en wijsheid)

De maand Februari zit er weer op, 
de winter lijkt wel voorbij terwijl het lente zonnetje vanmiddag zich liet zien.
Een zon maakt mij blij en geeft weer nieuwe energie.
Energie die ik nodig heb tijdens het fotograferen.
Soms moet je namelijk alles uit de kast halen om een pakkende foto te kunnen maken.

Briego is het model voor deze week.
Hij is een oudere ruin (ouder dan 20 jaar) en heeft een fantastische uitdrukking in zijn gezicht.

Ik kon deze week niet kiezen tussen deze twee foto's.

Welke vind jij het mooiste?

Zijn sprekende ogen, gevoelige oren en zijn manier van ademhalen verteld mij vaak genoeg.
Briego heeft een krachtige en wijze uitstraling.
Op deze foto zie ik echt hoe hij is, als hij geniet van het zonnige weer.
Een ontspannen houding, maar wel oplettend.
Ik vind hem een stoer type paard, met een groot, gouden hart.

Toen ik de foto serie zag, moest ik gelijk aan de film "War Horse" denken.
De sfeer, het type paard en de herinnering die ik aan de film heb.
Het moment dat Briego vanmiddag ging poseren, was voor mij dan ook echt erg bijzonder.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten