zondag 9 februari 2014

- Week 6 - "Horse At Work"

- Week 6 - 
"Horse At Work"


Pas 5 jaar is deze "kleine man".
En zijn naam: Zwanehoef's Dexter.

Een uniek kleurtje, dat viel mij direct op toen ik hem via Facebook voorbij zag gaan.
En zijn prachtige, sierlijke hoofdje....
Ik wist niet hoe snel ik Fenny een bericht moest sturen.
Het zou zo ongelooflijk gaaf zijn om hem voor mijn project te mogen fotograferen.
En afgelopen week was het dan zo ver, we hadden een afspraak en... prachtig weer!

Dexter is pas 5 jaar en nu al een stoere en brave pony.
Zijn karakter is heel open, rustig en eerlijk.
En ook tijdens de shoot bleek maar weer hoe betrouwbaar hij is.

"Horse At Work"
Dexter vind het leuk om bezig te zijn voor zijn eigenaresse.
Hij draait zijn hoefje er niet voor om,
als hij voor de kar word gespannen om vervolgens mee te mogen naar buiten.

Het was erg grappig, want niet alleen heb ik foto's gemaakt dat hij voor de kar liep.
Maar ik heb ook foto's dat hij alleen poseert.
En volgens mij had hij dit al vaker mee gemaakt, want hij ging er als volleerd model staan.
Hij had de juiste poses, de mooiste uitstraling en alle geduld!

Deze foto's zijn terug te vinden op onder andere mijn facebook-pagina:
https://www.facebook.com/devicafotografie

Bedankt Fenny, dat ik deze super pony mocht fotograferen.
Ik wil jullie heel veel plezier en succes wensen in de toekomst!
(en... ik kom zeker nog eens terug ;) )

1 opmerking: