vrijdag 21 februari 2014

- Week 8 - Painted

- Week 8 - 
"Painted" 

Pytron's First Lady, een echte dame in de dop!
Wat een mooi, jong, maar vooral elegant dier is dit zeg. 
Ze heeft een heel apart voorkomen, want haar kleur is zo bijzonder.
En dan haar sprekende ogen, ja ik moet toe geven: Ze heeft mijn hart gestolen.


"Painted" 

Het lijkt wel of er een kunstenaar nog bezig is met het schilderen.
De merrie staat keurig te poseren, terwijl haar spierwitte vacht dezelfde kleur lijkt te hebben als de lucht.

Er zijn momenteel vele kunstenaars in de paarden wereld,
die paarden ontzettend realistisch na kunnen tekenen.
Een paar van deze kunstenaars volg ik via Facebook.
Het geeft me veel inspiratie, ideeën wanneer ik weer een kunstwerk voorbij zie gaan.

Ik ben inmiddels al 8 weken bezig met het project, een project waar ik tot nu toe zeer tevreden over ben.
Iedere week verheug ik me weer, om de foto uit te zoeken en een bijpassende blog er bij te schrijven.
Een foto die uniek, krachtig maar vooral mooi is.
En een blog, die een stukje van mij laat zien, over naar hoe ik naar "mijn" wereld kijk.

Bij deze wil ik ook een speciaal iemand bedanken:
En dat ben jij!

Ik ben onwijs blij met jou als lezer!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten