dinsdag 7 januari 2014

"De herinnering"

"De herinnering"
- Week 2 - 


Serena stond deze week model. Een prachtige zwarte merrie, die met veel liefde word verzorgd door Yvanka.

Bij aankomst werd ik al meteen ingepakt door haar vriendelijke en nieuwsgierige ogen. Een merrie die open staat voor alles wat leuk is. Een type paard dat graag wilt (mee) werken en graag laat zien hoe mooi ze is.
En mooi dat is ze zeker!



"De herinnering" 
Een foto waarbij het vertrouwen voor op staat, het rijden met plezier en vrijheid.
Dit moment gaf mij echt kippenvel. 
Vele mensen (waar onder ik) dromen er van om zonder zadel, hoofdstel en ander tuig te rijden.
Het ultieme gevoel van vrijheid!
Yvanka gaf aan dat Serena goed aanvoelde en ze liet haar leadrope los.
En haar gevoel was juist, wat een vertrouwen hebben zij in elkaar.

Ik heb Yvanka gevraagd naar haar reactie, over de shoot die wij afgelopen week hebben gedaan.

"Ik ben erg blij met de foto's die ik heb gekregen van deze fotoshoot. Ze laten precies zien hoe Serena is; trouw, koppig, een tikje arrogant, maar vooral mijn vriendin. Devica heeft de band tussen ons echt super laten zien, en dit was zeker voor herhaling vatbaar!" 

Bedankt Yvanka!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten