woensdag 1 januari 2014

De start van 2014, De start van "Paarden Fotografie Project 52".

De start van 2014, 1 Januari, het begin van mijn persoonlijke "Paarden Fotografie Project 52".
(afgekort: PFP52)

Het nieuwe jaar telt 52 weken.
Een leuke manier om daar creatief mee om te gaan:

Paarden-Fotografie Project 52”

Iedere week een foto maken en delen met mensen op het internet via Facebook, Bokt.nl en op http://devicafotografie.blogspot.nl/.

Een project waar ik mijzelf in kan laten groeien in de paardenfotografie. Een kans om creatief om te gaan met het maken van een unieke foto. .
Of te wel, een leuke uitdaging om alles uit de kast te halen wat ik de afgelopen jaren heb geleerd en wat ik altijd al heb willen doen. 

Dit is de start, dit is mijn eerste blog!

Vanaf vandaag publiceer ik iedere week een foto met een bepaalde titel, die bij de foto past.
De lijst is al gemaakt en die ga ik NU met jullie delen:

  • Prinses te paard
  • Strand Paard 
  • Eén met de herfst
  • "Vlammenpaard"
  • Oud en nieuw
  • De nieuwe toekomst
  • Uit het boekje
  • "Old and Gold"
  • My Little Dream
  • "Storm"
  • Sneeuw paard
  • Oren-spel
  • "New Shoes"
  • "Groter dan de Fotografe"
  • Plezier
  • Spanning
  • Feeding time
  • Contact
  • Jong Talent
  • Kracht
  • Studio-droom
  • Sfeer op Stal
  • Grappig
  • Een meisjes droom
  • Contact zonder Contact
  • Groot en Klein
  • My best friend ever
  • Never ending story
  • Sepia / Zwart-Wit
  • Terug in de tijd
  • Stippen Portret 
  • "Jong Geleerd"
  • Black Foto
  • Vanaf de andere kant gezien
  • Hindernis in het leven
  • Vriendschap
  • Het oudere paard
  • "Schaduw Jager"
  • Het paard van Nu
  • Poëzie
  • De herinnering
  • "Tinten"
  • Tuig Close up
  • Emotie
  • Gedrag
  • "Voeten van de vloer"
  • Horses At Work
  • Spiegeltje Spiegeltje
  • Extreme bewerking
  • Painted
  • "A Horse is your best friend. You can tell them anything and no one else will ever know."
  • Details

Graag heet ik je welkom, om mijn blog te volgen en mijn ontwikkeling in de Paardenfotografie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten