donderdag 2 januari 2014

"Groot en Klein" 
- Week 1 - 

Jitske en Athos, twee super modellen die ik afgelopen jaar al vaker op de foto heb gezet samen.
Een jong meisje en mijn knappe haflinger ruin.
Zij bijten samen de spits af, van mijn "Paarden Fotografie Project 52".

Samen vormen zij een vriendelijke combinatie, waar plezier voor beiden voor op staat.
Enkele dagen geleden heeft ze zelfs met Athos gesprongen!

"Groot en Klein"
Een grote pony en een klein, jong meisje.


Tip voor de lezers:
Verken de omgeving waar je een foto wilt (gaan) maken.
Denk hier bij aan het licht, storende objecten op de achtergrond, veiligheid, en de sfeer.

Ik heb gekozen voor de bomen-achtergrond, omdat de modellen hier door mooier op de foto uitkomen.
Ook vind ik het leuk om een seizoen terug te laten komen op een foto.
De bomen hebben geen bladeren meer, waardoor je sneller uit komt op de herfst of winter.
De mooie winterse muts van Jitske, verklapt eigenlijk al de temperatuur tijdens de foto.
Ook de lange vacht van Athos, verklapt al dat de winter is aangebroken.

Volgende week foto 2!

5 opmerkingen:

  1. Dat flapje van haar muts dat net naar achteren waait vind ik de foto iets speciaals geven. Alsof er zo'n wind langs hen waait, en het klopt ook precies met haar gezicht. Kan het niet echt duidelijk uitleggen denk ik :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilse,
    een mooi mysterieuze sfeer he? ;)

    De manen van Athos waaien ook naar haar richting en inderdaad, dit zie je terug bij haar muts.

    Bedankt voor je reactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke foto zeg! Gaaf gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto!
    Ik vind de achtergrond ook helemaal matchen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt Marieke voor je reactie :D

    Feline, bedankt voor je compliment!

    BeantwoordenVerwijderen