donderdag 16 januari 2014

- Week 3 - "Een meisjes droom"


"Een meisjes droom"
- week 3 -


Alweer een mooie haflinger voor mijn lens, natuurlijk ben ik een beetje bevooroordeeld met mijn eigen haflinger.
Maar dit is Flicka, de merrie van Berber.

Dit project is nog maar drie weken begonnen en ik heb al tientallen mooie foto's mogen maken. Bij iedere shoot heb ik altijd wel één foto waarbij ik denk: Dit is hem!
Dit is dé foto die ik ga gebruiken! 

Maar bij de shoot van Flicka en Berber was het heel anders. Er zijn zoveel mooie foto's. De keuze is veels te groot. Of mijn lijst is te kort... Haha.
Dit was denk ik de moeilijkste keuze die ik heb moeten maken.

"Een meisjes droom"

Voor mij was het vroeger altijd een droom: Een mooie haflinger, met sprekende ogen, met lange witte manen en de vacht met een gouden kleur.
Inmiddels heb ik een hele mooie haflinger voor mezelf, waar ik onwijs blij mee ben, en hij voldoet aan al mijn "eisen". Hij is namelijk mijn grootste vriend!

Deze foto herinnerd mij aan mijn dromen van vroeger. 
De dromen die ik vroeger had, durf ik sinds enkele jaren te verwezenlijken.
En dit is waarschijnlijk de belangrijkste les van het leven: Dromen laten uitkomen en gaan voor wat je wilt!

Berber, bedankt voor je hulp en dat je je merrie tip top in orde hebt gemaakt voor de shoot. Ze zag er geweldig uit en ik wil jullie samen veel plezier en geluk wensen!

Berber haar reactie:
Aller eerst heel erg bedankt dat ik mocht deelnemen aan jouw 52 weken project. Ik ben heel erg blij met de foto's. Mijn pony heeft een hele verandering door gegaan in de laatste maanden. Ook op deze foto is te zien hoe knap ze is geworden. Ik vond het een hele leuke shoot, je was erg geduldig met mijn ongeduldige pony ha ha ;).

2 opmerkingen:

  1. Mooi, maar nog mooier is motivatie voor mij waarom hier mee bezig bent.

    Groetjes Thijmen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goede middag Thijmen,
      bedankt voor uw reactie!

      Alleen begrijp ik u niet helemaal.
      Mist uw antwoord een aantal woorden?

      Met vriendelijke groet,
      Devica

      Verwijderen