donderdag 23 januari 2014

- Week 4 - "Black Photo"

"Black Photo" 
- Week 4- 




Hier hebben we Mc. Stanley, een prachtig bont paard met een wijze uitstraling.
Het type paard wat graag gezien wilt worden, op welke manier dan ook.



Totaal onverwachts stond Stanley deze week model. 
Een krachtig maar vooral een slim en eerlijk paard.

Stanley ken ik persoonlijk al wat langer en hij staat ook vaker voor de camera
 dan de meeste paarden tijdens dit project. 
Een type paard dat graag zijn beste beentje voor zet, maar ook wel in is voor een grapje.

Op deze foto, zie ik hoe hij is.
Een paard wat verschillende "uitdrukkingen" laat zien,
 waardoor je bijna zou denken dat je zijn gedachten kan lezen.

"Black Photo"

Dat is het leuke van een Black Photo: Het paard springt letterlijk uit de foto!
Het heeft iets mysterieus, iets... Aparts.


Nu ben ik erg benieuwd naar jullie mening:
Wat zien jullie op deze foto?
Reageren kan via een berichtje op Facebook, Bokt, of gewoon hier op de blog!


Volgende week laat ik jullie weten wat ik zie op de foto. Wellicht zien we wel het zelfde!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten